Photo ofArenys de Munt - Sta Coloma Farners - La Cellera - Susqueda - Mare de Déu del Coll - Osor - St Hilari - Arbúcies - AM Photo ofArenys de Munt - Sta Coloma Farners - La Cellera - Susqueda - Mare de Déu del Coll - Osor - St Hilari - Arbúcies - AM Photo ofArenys de Munt - Sta Coloma Farners - La Cellera - Susqueda - Mare de Déu del Coll - Osor - St Hilari - Arbúcies - AM

Very difficult
May 12, 2018
May 2018

near Arenys de Munt, Catalunya (España)

Ruta que val molt la pena. El tram que va de La Cellera fins a Osor, pujant per l'embassament de Susqueda i el Santuari de la Mare de Déu del Coll, no l'havia fet mai. He quedat molt sorprès pel paisatge i el recorregut. Simplement, espectacular. Després d'una primavera molt plujosa tota l'espesa vegetació i rierols de la zona estaven espectaculars. Aquesta zona és un autèntic privilegi pel ciclisme, amb entorn immillorable, carretera en bon estat, molt poc trànsit i magnífiques vistes. Després de la presa de Susqueda la carretera puja molt fins a dalt el Santuari, però les vistes es mereixen el patiment. De dalt el Santuari es veu l'embassament de Susqueda a baix, i en Dani, molt encertadament li ha recordat les imatges típiques dels fiords noruecs.

En aquest enllaç es pot veure la ruta a vista d'ocell:

L'etapa al final només l'hem fet 4, doncs teníem a les locomotores del grup fent la Ultrabike (David i Marc han quedat els primers; i el presi ha fet top five demostrant que entrenant la meitat que la resta, va el doble de ràpid) , l'Alejandro el teníem de guardia (veure la foto) i en Joan Carles que li falta encara inscriure's a alguna prova per començar a entrenar, li falten objectius.
El fet de ser només 4 ha tingut un clar beneficiat, el gran (no d'edat sinó de coneixements) Dani, que avui celebrava el seu aniversari i ha hagut "d'amollar" (que diu ell) poca pasta per convidar al grup. Baixant del Santuari del Coll fins a Osor, hem quedat sense paraules quan en Dani ha definit aquella zona de termòfila (això si que és nivell, i la resta són tonteries).
En Pau, ha agafat els galons del grup i d'Arbúcies a casa, on hem tingut fort vent de cara, ha tirat com una béstia exprimint-se per ajudar a la resta. Segur que amb la sortida d'avui hem acabat de fer la darrera "posta a punt" a en Santi, que diumenge vinent participarà a l'Iron Man de Calella, i en el tram de bicicleta segur que arrencarà els adhesius a tots els estrangers que s'han apuntat a la prova; mig Europa sabrà a partir d'ara el seu nom.