Photo ofArenys de Munt - Montserrat - Arenys de Munt(anada Granollers, Terrassa, Vacarisses ..., i tornada Rocafort, Mura, Gallifa) Photo ofArenys de Munt - Montserrat - Arenys de Munt(anada Granollers, Terrassa, Vacarisses ..., i tornada Rocafort, Mura, Gallifa) Photo ofArenys de Munt - Montserrat - Arenys de Munt(anada Granollers, Terrassa, Vacarisses ..., i tornada Rocafort, Mura, Gallifa)

Very difficult
-317 ft
March 30, 2018
March 2018

near Arenys de Munt, Catalunya (España)

Sortida d'Arenys de Munt a Montserrat amb 12 integrants del Club. Hem gaudit d'una bona jornada de ciclisme, sobretot per la ruta preparada pel nostre "sherpa" Lluís que s'ha treballat molt la ruta i ha estat espectacular, intentant agafar el màxim possible carreteres poc transitades.
L'anada l'hem fet per una ruta "tradicional" passant per Mataró, Parpers, La Roca, Granollers, Caldes, Sentmenat, Castellar del Vallès, Terrassa, Ctra de Rellinars, Vacarisses (on hem esmorzat) i Monistrol.

La tornada, en canvi, hem fet una ruta nova, que no hi havíem passat mai. Tot i que hagi incrementat els quilòmetres, ha valgut molt la pena per la seva tranquil·litat i passant per pobles molt autèntics; només sortir de Montserrat baixem per una carretera "emporlanada" que ens duu prop de Castellbell i el Vilar per encarar cap el Pont de Vilomara, Rocafort i Mura, on hem dinat. Després de dinar hem continuat per carreteres sense gairebé trànsit cap a Sant Llorenç Savall, Gallifa i Sant Feliu de Codines. A partir d'aquí hem tornat a trobar vestigis de la nostra civilització i hem encarat cap a Bigues, L'Ametlla, Llerona, Marata , Cardedeu, Llinars i pujar a Collsacreu per tornar al Maresme.

Gentilesa del gran Rocko, aquí hi ha l'enllaç del relleu, val la pena veure'l: https://www.relive.cc/view/1480281703

Si algú prefereix una ruta més ràpida, pot veure en aquest enllaç una ruta anterior que vam fer l'anada i tornada pel mateix lloc:

• Photo of Daniel Oro
    Daniel Oro Mar 31, 2018

Sou uns cracks, una jornada d'alt ciclisme només apta per gent preparada