Photo ofArenys de Munt - Mataró - Parpers - Marata - La Garriga - Cànoves - Llinars - St Celoni - AM Photo ofArenys de Munt - Mataró - Parpers - Marata - La Garriga - Cànoves - Llinars - St Celoni - AM Photo ofArenys de Munt - Mataró - Parpers - Marata - La Garriga - Cànoves - Llinars - St Celoni - AM

July 20, 2019
July 2019

near Arenys de Munt, Catalunya (España)

Ruta circular que es pot iniciar des de qualsevol poble pel que passa la ruta. Es tracta d'un sortida de pocs quilòmetres i sense gaire desnivell, només hi ha 2 petits portets, Parpers i Collsacreu. Intenta passar per carreteres poc transitades, sobretot a la zona de La Garriga fins a Sant Celoni, que passa per zones tranquil·les i trams rurals.
Aquest any, com diria "El Comandante" ja portem més quilòmetres que la "maleta del fugitivo" i estant en plena canícula no ens ha vingut massa ganes de fer una sortida més llarga. Amb aquesta sortida n'hem tingut prou i de sobres.
A mitja sortida hem tingut la sorpresa del dia, i hem begut una orxata fresqueta i boníssima a peu de carretera, a l'alçada de Samalús. Hem buidat el bidó i en Joan Carles ens l'ha omplert d'orxata!!! Encara que sembli inversemblant, ha estat així.