Photo ofArenys de Munt - El Port de la Selva (per Sant Celoni, Cassà, Monells, Torroella de Montgrí, Vilajuïga ..) Photo ofArenys de Munt - El Port de la Selva (per Sant Celoni, Cassà, Monells, Torroella de Montgrí, Vilajuïga ..) Photo ofArenys de Munt - El Port de la Selva (per Sant Celoni, Cassà, Monells, Torroella de Montgrí, Vilajuïga ..)

June 29, 2020
June 2020

near Arenys de Munt, Catalunya (España)

Sortim d'Arenys de Munt i anem fins a Cassà per Sant Celoni i Hostalric. D'allà per Santa Pellaia atravessem les Gavarres i comencem a fer una ruta per poblets petits, Monells, Corçà, Casavells, Matajudaica, Fonolleres, .... i fins a Torroella. D'allà a Bellcaire, Albons, Viladamat i ens aturem a esmorzar a L'Armentera. Després d'esmorzar anem cap a Castelló d'Empúries, potser és el tram que passem per la carretera més transitada, però a Castelló d'Empúries ja agafem altra vegada carreteres interiors fins a Vilajuïga passant per Marzà. Ens queda només pujar a Sant Pere de Rodes i una baixada amb vistes espectaculars al Port de la Selva, el nostre destí.
Tot ha anat sobre el previst, amb aturades a omplir aigua, i a fer fotografies si calia.

Ruta que fem el juny de 2020 per "complir" amb la promesa que havíem fer durant el confinament del Covid19. Aquest 2020 ha trencat totes les previsions d'entrenaments i curses, i hem decidit que farem petites sortides pel nostre compte per gaudir-les.
En aquest cas anem al Port de la Selva amb la intenció de gaudir de la bici, però sobretot de la companyia, el paisatge i la gastronomia. En algun momen havíem dubtat de fer l'anada i tornada en bici, però hem preferit tornar en tren desde Llançà a Sant Celoni per poder gaudir equilibradament de tot, i no anar amb el ganivet al coll, haver de buscar rutes més curtes, i que segur no serien tan maques com la que hem fet.
Per tant, no hem buscat la ruta més ràpida, ni la més planera, sinó que hem buscat una ruta que tingués carreteres agradables a la bici de carretera i que tot i aturant-nos a esmorzar i fer fotos poguéssim arribar al nostre destí a la una del migdia per menjar la paella que teníem encarregada.

• Photo of raul perez escudero
    raul perez escudero Jul 14, 2020

Si home dificil ....un passeig amb amics !!!!

• Photo of Martí Arenys
    Martí Arenys Jul 14, 2020

Aquesta sortida ľhaurem " d' institucionalitzar" i fer-la un cop ľany. Tot va anar perfecte!