Photo ofArenys de Munt - Calella - Blanes - Lloret - Tossa de Mar - Sant Feliu de Guíxols i tornada. Photo ofArenys de Munt - Calella - Blanes - Lloret - Tossa de Mar - Sant Feliu de Guíxols i tornada. Photo ofArenys de Munt - Calella - Blanes - Lloret - Tossa de Mar - Sant Feliu de Guíxols i tornada.

5 hours one minute
April 17, 2021
April 2021

near Arenys de Munt, Catalunya (España)

Ruta que ja tinc penjada gairebé idèntica al Wikiloc , però aquesta difereix en que a l'anada, la baixada a Sant Feliu la fem girant a mà dreta desviant-nos de la carretera que ve de Tossa i passem per una urbanització a sobre del mar, pel camí de les Penyes direcció a l'ermita de Sant Elm, arribant a Sant Feliu per la costa.
Les previsions metereològiques anunciaven pluja i no teníem previst fer la ruta, però finalment hem vist que el dia aguantava, i amb en Joan Carles, en Martí i en Jordi, hem decidit anar fins a Sant Feliu a fer un cafè i tornar.
Caldria investigar que li han posat al cafè d'en Jordi, doncs a la tornada ens ha fet una exhibició de poder i ens ha portat fins a casa fent de locomotora i sense que els altres poguéssim fer-li cap relleu.
El temps de la parada a fer el cafè, uns 20 minuts, no he aturat el GPS i per tant, es pot fer en menys temps del que s'indica a la ruta.
Bona ruta, bona companyia, i arribant demanat clemència.

• Photo of Martí Anglas
    Martí Anglas Apr 20, 2021

Bona sortida per fer aprofitant la bona temperatura de la primavera, i la tranquilitat del tram q va de Tossa a Sant Feliu abans no s’ompli de guiris atapeïnt les platges i sembrant el caos a la carretera.
    Gran crònica, i un bon matí de ciclisme.