Photo ofArenys de Munt - Andorra (per Hostalric, Sta Coloma, Olot, Ripoll, La Molina, Bellver) Photo ofArenys de Munt - Andorra (per Hostalric, Sta Coloma, Olot, Ripoll, La Molina, Bellver) Photo ofArenys de Munt - Andorra (per Hostalric, Sta Coloma, Olot, Ripoll, La Molina, Bellver)

July 6, 2017
July 2017

near Arenys de Munt, Catalunya (España)

Sortida d'Arenys de Munt fins a Andorra. Ruta feta amb 27 companys del Club Ciclista Arenys de Munt. S'ha aconseguit la fita, que era que tots junts arribéssim a Andorra. Així ha estat i sense cap incidència. Ruta molt ben organitzada, amb furgoneta de suport, i aturada a dinar a restaurant de La Molina. Passem per Hostalric, Santa Coloma de Farners, Olot, Ripoll, Collada de Toses, Bellver, La Seu i Andorra.
Hem fet un ritme portable per tothom, i només s'ha obert la guerra en el port de Canes i la Collada de Toses, on els cracks del Club han apretat i marcat ritme deixant enrera a la tropa. Posterior reagrupament a dalt dels colls per continuar junts la ruta.