Anglès-Les Planes d'Hostoles-Les Encies-Sant Aniol-Sant Esteve de Llemena-Bonmatí-Anglès

September 21, 2014
September 2014

near Anglès, Catalunya (España)

Ruta circular. Aparquem el cotxe a la sortida d'Anglès, direcció Olot, (un bon lloc és el pàrquing del supermercat). Comencem a pedalar cap a Les Planes d'Hostoles, on trenquem a la dreta direcció Sant Aniol de Finestres. És una carretera que va pujant fins a les Encies on podem fer una paradeta per refrescar-nos i agafar aigua de la font. Seguim planejant un parell de Kms i baixem fins al trencant de Sant Aniol.
Sant Aniol és un cul de sac, són 2.5 Km que ens porta al poble, un parell de cases i l'església, un lloc interessant per visitar i per dir, al final del dia, que hem fet una bona volta.
Un cop visitat el poble, desfem els 2.5 Km i seguim la carretera cap a Sant Esteve de Llémena, una carretera tranquil·la que va planejant fins a trobar la carretera de Bonmatí. L'agafem i pugem durant uns 3 Kms aproximadament i tot el que queda després és pla-baixada cap a Anglès on tenim el cotxe.
Una ruta senzilla per fer tranquil·lament i gaudir-la.