Aigina Cycling

September 8, 2019
September 2019

•   4.5 2 Reviews

near Aegina, Attica (Greece)

Fun ride around the north of Aegina island, starting and ending at Aegina city. The ride follows 100% paved roads. The first half proceeds next to the coast, there's not much traffic and a number of nice beaches and some towns (most notably Souvala) along the way. Upon reaching Vagia the route goes back to Aegina city, this time through a hillier road that also had a little more traffic (still not too bad, at least in Sep). Note that although the route doesn't go through the Temple of Aphaia, it's quite close to Vagia (though a steep climb).

• Anacegil Dec 12, 2022

Buena ruta

• Stephan Achill Apr 6, 2024

Ως άτομα που έχουμε μια μέτρια εμπειρία με ποδήλατα, στα πλαίσια του χόμπυ ως βόλτες με παρέα στις γύρω περιοχές, προσπαθήσαμε πρώτη φορά αυτή τη διαδρομή ως μια πιο μεγάλη "βολτα". Όλη η διαδρομή είχε πολλά όμορφα τοπία να δεις από την αρχή μέχρι το τέλος. Στο πρώτο της μισό ειναι μια πάρα πολύ εύκολη και ευχάριστη παραθαλάσσια πορεία με μικρές κατηφορουλες και πολύ ηπιες ανηφόρες που σου κραταγαν το ενδιαφέρον. Στο δεύτερο μισό βέβαια που ουσιαστικά ανεβαίνεις το βουνό μέχρι τον Άγιο Νεκτάριο και μετα το κατεβαίνεις ήταν αρκετά πιο δύσκολα. Αυτό είναι το σημείο της διαδρομής που θα σας πρότεινα ότι αμα δεν είστε πολύ σίγουροι για τις ικανότητες και τις αντοχές σας ίσως να θέλετε να το αποφύγετε. Είναι περίπου 6-7 χιλιόμετρα συνεχόμενης αναφοράς που εναλλάσσει μεταξυ μικρης και έντονης κλίσης. Όπου βέβαια μετά ακολουθείται από τα πιο διασκεδαστικά 5-6 χιλιόμετρα συνεχόμενης κατηφορας, τα οποία σε κάνουν να νιώθεις ότι πραγματικά τα κέρδισες. Ο σκοπός μας εξαρχής δεν ήταν να κάνουμε κάποιον τρομερό χρόνο οπότε σε ορισμένα σημεία πήραμε τον χρόνο μας και καναμε και 4 διαλείμματα(20, 10, 25 και 20 λεπτών), 2 για να κάτσουμε λίγο και τα αλλά 2 γιατί είχαμε φτάσει στα όρια μας με τις ανηφόρες. Ο συνολικός μας χρόνος με τα διαλείμματα ηταν περίπου 4:30 ώρες. Ήταν πολύ ωραία διαδρομή και άρεσε και στους δύο μας που την κάναμε, αλλά αυτό το review είναι πιο στοχευμένο για άτομα σαν εμας που δεν έχουμε ιδιαίτερη εμπειρία σε μεγαλύτερες διαδρομές και νιώσαμε ότι άμα κάποιος δεν ήταν σωστά προετοιμασμένος( με μπόλικα κρυα νερα, μικρά σνακς για τις στάσεις και το γεγονός ότι σε ορισμένα σημεία θα φτάσεις κοντά στα όρια σου) είναι πολύ πιθανό να μην του έβγαινε πολλή ευχάριστη. Βέβαια η κοινότητα αυτου του σαιτ είναι σίγουρα πολύ πιο εξειδικευμένη και έμπειρη από μας οπότε ξεκάθαρα δεν απευθυνόμαστε σε άτομα τα οποία πραγματικά ξέρουν τι κάνουν