A Nas i a Beixec, passant per Montellà

Photo ofA Nas i a Beixec, passant per Montellà Photo ofA Nas i a Beixec, passant per Montellà Photo ofA Nas i a Beixec, passant per Montellà

August 10, 2021
August 2021

near Prullans, Catalunya (España)

Última sortideta per la Cerdanya, avui un sextet molt interessant i amb capacitat de sacrifici. Hem repetit la zona fent dos portets... O ports, vaja. El primer, per pujar a Nas, 3 kilometrets macos cap amunt per arribar a dalt amb bones vistes i un abeurador per caballs i ciclistes com es veu a la foto.

Hem baixat i hem fet la ja mítica Pujada de la mort on més d'un hi ha blasfemat. Però et deixa a Montellà que podria ser elnom d'aquell jugador italià però al final li van posar un accent i no hi trobem cap pizzeria. Que parlant de pizzeries ahir l'Anna es va deixar mitja pizza al Sant Roc que li havien preparat per emportar però amb el cansament i la son...

Tornant a la ruta, ens hem refrescat i hem baixat cap a Martinet i allà hem trencat cap a Beixet: l'últim port de l'estada, 5km. Ha resultat durillo, en Joan i la Núria s'han desmarcat però he pogut caçar-los primer al mestre de lSky que no ha aguantat la meva roda però ha merescut el 3r lloc suant i lluitant sol com un campió finalment a la Núria amb qui hem fet els km finals de pujada a bon ritme i millor humor pq ha resultat suavitzar i ser ombrejat enmig dels arbres.

A dalt hem esperat tot el peloton i cap a Beixet a beure aigua de la font i "negociar" el poc menjar que teníem amb el burro. Avui feia molta imolta calor i crec que hauríem pagat uns 5€ per un aquarius a dalt de tot.

I res, baixar a buscar la carretera principal o 6km de rodada fins al càmping.

Tothom content, tothom cansat, cap insult per la ruta i molta alegria. Genial la zona i millor la companyia! Ah, i ens hem trobat a la Tuky caminant per allà :)))))

El que no sé és si avui soparem a les 20h o a les 22h.... Així que me'n vaig a l'aigua!!