267. Cassà de la Selva i pobles termeners.

24 mi
November 29, 2020
November 2020

near Cassà de la Selva, Catalunya (España)

Com que ahir va ploure tot el dia i no vaig poder fer entrenament de fondo, aquesta tarda he decidit "recuperar" l'entrenament perdut d'ahir.
Sortint de Cassà he passat pel Remei i travessant Campllong, m'he plantat a la rotonda (de St. Cristòfol) de Llambilles, l'he creuat i he agafat el camí asfaltat que passant per sota St. Cristòfol i desprès pel cementiri de Llambilles arriba dins el poble. D'aquí i creuant de nou la carretera a l'alçada dels semàfors he agafat un tram de la carretera que duu a Fornells, però abans d'arribar-hi he anant cap a Campllong i desprès St. Andreu. D'aquí cap a Caldes, llavors Llagostera i Cassà. Una bona i tranquil·la sortida!!
Ja he recuperat l'entrenament perdut ahir per culpa de la pluja!!! hahahahahaha

• Photo of joel74castelloli
    joel74castelloli Apr 3, 2021

No sòc de la zona i avui volia fer un ruta per rodar sense desnivell, ruta perfecte Albert V V.

Ruta ideal per rodar.

• Photo of Albert V V
    Albert V V Apr 3, 2021

Genial si t'ha anat bé!!!
    Salut i pedals company!!!