231022 CasaAlta,Pit i trialeres Top

Photo of231022 CasaAlta,Pit i trialeres Top Photo of231022 CasaAlta,Pit i trialeres Top Photo of231022 CasaAlta,Pit i trialeres Top

October 22, 2023
October 2023

near Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Ruta circular desde Vilanova i la Geltrú

Sortim del hospital de Vilanova, passem pel restaurant La Figuera,

Vers Pit de l’Aliga
Hem fet una volta en direcció al Pit de l'Aliga per cercar un corriol molt llarg i tècnic que ens portarà al fons de la Bovera.
Pujant pel Balcó de Vilanova (8.1 km) per anar a cercar El Coll Blanc (14.6 km) i el Pou De Calç (17.8 km)
Des del punt on arrenca la baixada he fet un retorn per anar a buscar als companys. Es pot retallar però cercar el camí del golf per remuntar entre bosc i talls de pujada, val la pena.
Al punt d’inici i per la baixada llarga un tronc mullat fa caure a algun dels bikers.

Tornem vers Casa Alta
Arribant pel fons de La Bovera i en direcció a Casa Alta de pujada, ens desviem per remuntar un corriol molt tecnic per arribar a la cadena de CasaAlta

Casa Alta a La Figuera.
Corriol des Casa Alta per cercar el fons pedregós de les Oliveres i enllaçem amb diversos corriols per arribar al restaurant on fem parada.

La Figuera a Barraca de Les dos bessones
Carretera avall per agafar desviament que ens portarà al golf.
2 corriols de baixada i remuntem per les perdius per arribar a la barraca de les bessones on fem alguna foto i ens preparem per baixar per una de les trialeres mes boniques de la zona.
Vistes, pedra i dificultat a parts iguals

Vers Mas de l’Artis
Remuntem pel camí del parc i busquem 2 noves trialeres complicades que ens deixaran de nou al fons de les oliveres que ara pujarem.

Vers La Talaia
Cerquem la Talaia per baixar de nou per un corriol fet, remuntem i busquem quelcom de desnivell final amb altre corriol de la zona per arribar al punt de sortida.

Ruta molt i molt divertida però complicada tècnicament.

- Punto Del Mitjotes (32.5 km)
- Barraca Dep Camino Mas Del L'Artis (34.2 km)
- Mas de l'Artís (35.9 km)
- Barraca de pedra seca Ruin (38.4 km)
- Fita dels Tres Termes (43.2 km)