2017.09.04. - Fraknó - Rozália - Récény - Brennberg

Photo of2017.09.04. - Fraknó - Rozália - Récény - Brennberg Photo of2017.09.04. - Fraknó - Rozália - Récény - Brennberg Photo of2017.09.04. - Fraknó - Rozália - Récény - Brennberg

September 4, 2017
September 2017

near Lővérek, Győr-Moson-Sopron megye (Magyarország)

2017.09.04. - Fraknó - Rozália - Récény - Brennberg
Három éve sokkal fárasztóbb volt. Tekeregtünk mellé is, mert meg akartuk nézni Fraknó községnél a tavat is. Hiba, mert még gyalogosok elől is elzárták az ottani "víkendtelkesek". Sorompó, mágneskártyás kertkapu ... stb.
- Fraknó vára egy gyors körülnézéssel belefért, de az Eszterházyak kincsestárával már külön program lesz.
- A Rozália kápolnától elképesztő a panoráma (kb. 150 fokos!). A nyári napforduló tájékán hatalmas máglyát gyújtanak, a helye még most szeptemberben is megvan.
- Hochvolkersdorftól szinte végi lejtős jó minőségű úton lehet száguldani (tekerés nélkül 56 km/h-nál már fékeztem). Schwarczenbach felett pedig olyan szerpentin sorozat, ami vigyorgásra késztet!
- Récénytől fel Ilona-aknáig emelkedő, a tó előtt van némi lejtő, de megbosszulja magát a következő másfél kilométeren. Innen viszont már tényleg lejt Sopron-Bánfalváig, (hacsak nem hidratálsz a Brennbergi Bányász-kocsmában).