2015-05-01-vilafranca-santes creus-vilafranca (105km)

May 3, 2015
May 2015

near Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Iniciem la ruta des de Vilafranca del Penedès direcció Sant Jaume dels Domenys B-212. Aproximadament el quilòmetre 6, en una rotonda, girem a la dreta BV-2128 (Muscarola).
Atenció! Quilòmetre 12, desviar-nos cap el camí Cal Margarit per tornar a enllaçar amb la carretera B-212 que ens durà a Sant Jaume dels Domenys. Arribem al poble i sense entrar-hi girarem un altre cop a la dreta TP-2442 per enfilar-nos amunt (9km aprox) amb unes vistes precioses de la comarca.
Atenció! Un altre desviament, aquest cop a l'esquerra (Aiguaviva TV-2443). Una carretera estreta que se'ns va fer dura pel fort vent de cara. Després del Coll de Cal Magi aneu amb compte els revols! Baixarem fins a Vila-Rodona per fer un mos de 30 minuts i tornar a pedalar en direcció a Santes Creus TP-2002. Arribats al Monestir tornem a pujar uns 10quilòmetres TV-2441 i BV-2441.
Atenció! Km 70, fàcil de passar-se-ho si no es va amb compte, gir brusc a l'esquerra direcció La Llacuna. Carretera en mal estat on ens trobarem petites rampes que les nostres cames patiran. Un cop a la cruïlla, Collet de la Serra BP-2121, girarem a la dreta direcció a Vilafranca per baixar per una carretera ampla i en molt bon estat. Passarem per Sant Martí Sarroca i finalment acabarem a Vilafranca de Penedés.
Companys de ruta: Marc Serra, Tomás Ramos, Toni Criado, i Albert Pinell.