Photo of16/17 Pureza-Todos Vientos-Finquetes-L'Arenal-Helios-Ontinyent(Javi Tolsá 1batB) Photo of16/17 Pureza-Todos Vientos-Finquetes-L'Arenal-Helios-Ontinyent(Javi Tolsá 1batB) Photo of16/17 Pureza-Todos Vientos-Finquetes-L'Arenal-Helios-Ontinyent(Javi Tolsá 1batB)

February 26, 2017
February 2017

near Ontinyent, Valencia (España)

Aquesta ruta comença al camí dels tarongers des d’allí agarrem la direcció Fontanars que passa des de el Salvador, el Tirador fina a la Pureza una vegada allí girarem a la dreta per el primer camí que es veu. Després tot recte fins a arribar a Todos Vientos. Allí seguirem el camí fins a vore un desdoble que posa camí de la Ca Cristina, agarrarem eixe i després a l’esquerra on hi ha una baixa a una barranc i baix del tot es complica un poc per les plutges dels últims mesos. Després sols hi ha que seguir el camí a arribar a la carretera una vegada allí la creuarem on vorem una senda que baixa al barranc açò s’anomena l’Arenal hui el arenal s’encontrava ple d’aigua com es veu a una de les fotografies i resultava difícil passar junt a la arena. Una vegada eixes de l’arenal et trobes en la urbanització de Hèlios, sols cal seguir la carretera per a arribar a Ontinyent.
Aquesta ruta es una ruta fàcil ja que es curta i sense desnivell però al mateix temps te tècnica perquè podem haver sendes complicades. Aquesta ruta es per a fer-la entre setmana al ser curta i de menys de dos hores.