Photo of16/17 Ontinyent-Aielo-Moixent-Presó de Villena-Fontanars-Ontinyent (Javi Tolsá 1bat B) Photo of16/17 Ontinyent-Aielo-Moixent-Presó de Villena-Fontanars-Ontinyent (Javi Tolsá 1bat B) Photo of16/17 Ontinyent-Aielo-Moixent-Presó de Villena-Fontanars-Ontinyent (Javi Tolsá 1bat B)

Experts only
5 hours one minute
October 2, 2016
October 2016

near Ontinyent, Valencia (España)

Des de la redona del Salvador cal agafar la carretera en direcció a Valencia fins a arribar a la redona del polígon de L’Altet, un poc mes amunt cal agafar una desviació a ma esquerra per anar a Aielo que es el antic camí o també es pot anar per la autovia jo vaig anar per la desviació. En arribar a Aielo a la primera redona cal agafar la tercera eixida i ja es tot recte fins a eixir de Aielo. Després de pujar el port cal agafar la direcció per a anar a Moixent. En arribar-hi a Moixent hi ha que anar direcció Fontanars dels Alforins i després una vegada allí direcció a Villena on anirem fins a la presó que hi ha abans i des de allí tornem pel mateix camí fins a arribar a Fontanars on recte segueixes fins a Ontinyent o també per un altra carretera fins on ixes al Pou Clar i d’allí a Ontinyent.
Aquesta ruta es per a fer en bicicleta de carretera. La carra ratera principalment sol ser comarca i sols hi ha un lloc on el paviment esta en mal estat que es a el camí vell d’Aielo però també pots anar-hi per autovia. Hi ha un port que has de pujar que te una bona inclinació. Durant aquesta ruta hi han diversos pobles on pots omplir el boteller i on pots parar a esmorzar. Es recomanable dur algun gel energètic o beguda isotònica sobretot per a abans de pujar el port. Aquesta ruta es deu fer amb algún acompanyant.