16/17 Ontinyent-Agullent-Albaida-Ontinyent (Ana Tolsá 1bat A)

Photo of16/17 Ontinyent-Agullent-Albaida-Ontinyent (Ana Tolsá 1bat A) Photo of16/17 Ontinyent-Agullent-Albaida-Ontinyent (Ana Tolsá 1bat A) Photo of16/17 Ontinyent-Agullent-Albaida-Ontinyent (Ana Tolsá 1bat A)

October 9, 2016
October 2016

near Ontinyent, Valencia (España)

La ruta comença des de qualsevol lloc d'Ontinyent i cal anar fins al gimnàs "Welcome sport" per a agafar el camí vell d'Agullent, al arribar a Agullent, continues recte pel carrer principal fins arribar a una redona on hi ha un senyal que posa Albaida. En lloc de fer-la per carretera hi ha un camí que fa una desviació a mà dreta per aon la gent sol anar corrent, caminant o amb bicicleta. No te pèrdua perquè hi ha que seguir el camí fins a arribar a Albaida.
La ruta és bona per a fer-la amb bicicleta de carretera perquè encara que no vas per carretera, el camí està asfaltat. Per el camí vell hi ha moltes pujades, baixades i corbes i pel camí que et porta des d'Agullent fins a Albaida també hi ha.
Durant la ruta hi ha dues fonts potables, així que pots omplir les botelles. Les vistes no són molt bones ja que no hi ha elevació perquè quan puges, al moment baixes. Però és interessant perquè passes per dos poblacions.
En tot moment hi ha senyals que t'indiquen per on vas, l'únic inconvenient és que pel camí vell i poden passar cotxes ja que és una zona on hi ha casetes però per la resta del recorregut no passen quasi cotxes.
Jo recomane la ruta perquè qualsevol persona que no té una bona condició física amb bicicleta la pot suportar i a més visites altres pobles.