SkyFo per Plateau de Beille

April 4, 2015
March 2015

near Pech, Région Midi-Pyrénées (France)

Una pista d'obligada visita, molt a prop d'Andorra, ofereix un domini esquiable practicament inacabable, més de 100 kms de pistes per esquí de Fons i Skating a cota 2.000 a plans molt extensos on poder lliscar tot el dia sense gaire esforç, la gràcia d'això es pels iniciats per poder practicant tècnica sense gaire esforç. La estació ofereix tot tipus de varietat de pistes, en general amb poc desnivell tret d'alguna pista negra. Normalment es troba doble traçada marcada en moltes pistes per la modalitat de Fons i amb suficient espai per la modalitat d'Skating ja que les pistes son molt amples.
La veritat es que em va agradar molt la zona per la que vaig estar i es molt recomable, vaig fer pista blava (La Pastorale) i vermella (Le Planel i l'Estagnol), aquesta ruta es circular i comença per la Pastorale que enganxa Le Planel, d'aquí pots tirar cap a un parell o tres de pistes negres o fer la tornada per l'Estagnol que el total son uns 7-8 kms.
El preu del Forfait amb assegurança per dos dies va ser de 24€.