SkyFo per Font-Romeu.

April 4, 2015
April 2015

near Égat, Région Languedoc-Roussillon (France)

Ruta per les pistes d'esquí de Fons o Nórdic d'aquesta magnífica estació, agafant les pistes blaves de la Calme i Panomarique fins al refugi de la Calme, un cop aquí una volta a la pista circular de Panoramique per tornar fins al principi per la pista blava de la Calme. Seguit, una volta a la pista circular vermella Martin Fourcade per acabar fent una de les circulars verdes que no recordo el nom.
Dir que aquesta estació te un entorn molt planer i en cap cas hi ha pujades o baixades amb massa inclinació, per exemple la pista de la Calme tot i que acumula uns 150 metres de desnivell positiu, al ser llargueta es fa bastant bé, només en l'arribada trobes un parell de baixades rapidetes segons l'estat de la neu, però tant aquest com les verdes son ideals pels iniciats ja que no presenten dificultat ni perill. Només et pot limitar l'estat de forma de cadascú, ja que es llarga, uns 10 kms que si ets principiant pots trigar vora 2 hores per acabarla.
La Martin Fourcade tot i ser vermella, no presenta gaire desnivell, només en la baixada final es bastant rápida.