Ruka, Rokovaniampi, Ruka Valta, Vuosselin, Ruka

Photo ofRuka, Rokovaniampi, Ruka Valta, Vuosselin, Ruka Photo ofRuka, Rokovaniampi, Ruka Valta, Vuosselin, Ruka Photo ofRuka, Rokovaniampi, Ruka Valta, Vuosselin, Ruka

March 10, 2024
February 2024

near Ruka, Pohjois-Pohjanmaa (Suomi)

Sortim just del devant de l'hotel Royal Ruka per anar a la dreta en direcció Est; ràpidament comença la primera pujada fins arribar a una lñinea elèctrica que seguim; els arbres estàn preciosos amb la neu caiguda; baixem i arribem a Vuosselin kota; trenquem a la dreta tot passant per Korpikahvila i més endavant per Lammintupa ski café. La pista es molt ampla amb traça a cada costat. Deixem a l'esquerra el llac Rokova; durant molta estona veiem a la nostra esquerre el Vuosselijarvi. Durant molta part del recorregut, anem pasant per cases al més pur estil finès, de troncs de fusta. Fem tot el cercle i tornem a ser a la kota Vuosselin on aprofitem per a fer un mos; a partir d'aquest punt la tornada cap a l'hotel la fem casi pel mateix recorregut de l'anada, però respectant el sentit de la pista. Els darrers km tornem a veure arbres curulls de neu; paisatge fantàstic i típic de Lapònia.