Refugi del Pradell

April 2, 2018
April 2018

•   3.7 1 review

near Arànser, Catalunya (España)

REFUGI DEL PRADELL
Ruta amb esqui de fons per les pistes de Lles de Cerdanya.
Bona sortida amb esquis, per iniciar-nos amb la practica de l’esqui nòrdic. Hem sortit des de l’estació d’esquí fons al Refugi del Pradell per la pista nº2 anomenada l’Autopista.
Segueix la pista que porta fins als Llacs de la Pera, on s’hi pot arribar sense cap problema.
Nosaltres hem fet parada al refugi degut al malt temps que hi hem trobat. Una forta nevada ens obliga parar al Refugi, esperar una mica i baixar cap a l’estació.
La tornada es fa sense cap dificultat, be... algun cop de cul si que hem fet. Les condicions de la neu son molt canviants i obliga a estar alerta per no sortir de la ruta.
Arribem al punt d’inici per deixar l’equipament i descansar al refugi, on hi trobem una bona acollida.
Divertida practica i un bon inici amb aquesta modalitat d’esquí, que ens permet gaudir la muntanya d’una manera diferent. Ben segur que hi tornarem.

Refugi del Pradell

• GFC.cat Oct 3, 2018

Bones pistes per practicar l'esqui de fons.