La Llosa - Refugi del Coll del Torn

Photo ofLa Llosa - Refugi del Coll del Torn Photo ofLa Llosa - Refugi del Coll del Torn Photo ofLa Llosa - Refugi del Coll del Torn

February 2, 2015
February 2015

near La Llagonne, Région Languedoc-Roussillon (France)

Sortim de l'estació d'esquí de fons de La Llose - Clavera , per fer una passejada fins al Refugi del Coll del Torn. El paisatge és espectacular, ha caigut una gran nevada i tots els arbres i racons estan plens de neu.
El vent fa que es vagin esborrant les traces i tot i ser un circuit marcat.
Arribem al refugi del Coll del Torn, on ens trobem amb un ambient molt càlid, una bona llar de foc, gent amb la cara ben vermella del fred i el vent, i conversant al mateix temps que aprofiten per menjar un plat calent preparat pels guardes del refugi.
Tornem pel mateix camí, tot gaudint dels paisatges immaculats, segueix nevant, cada cop amb mes intensitat, un dia fantàstic pels qui ens agrada disfrutar del temps hivernal a l'aire lliure!

PictographMountain hut Altitude 6,280 ft

Refugi Coll del Torn

Refugi guardat amb menjar calent!