Grotte d'en Gorner. Vilafranca del Conflent. França

Photo ofGrotte d'en Gorner. Vilafranca del Conflent. França Photo ofGrotte d'en Gorner. Vilafranca del Conflent. França Photo ofGrotte d'en Gorner. Vilafranca del Conflent. França

24 minutes
October 20, 2019
October 2019

near Belloch, Occitanie (France)

Preciosa i basta cavitat situada al Mont Coronat, a prop de Villafranca del Conflent.
Per la seva visita s'ha de contactar amb el Jerone. És el guia que fa aquesta cavitat. La porta està protegida per una porta metàl.lica i ell té la clau. Aprofito per agrair-li la confiança.

Un cop passada la porta, ens trobem amb una cavitat de 20 km de galeries dividida en quatre sectors: Transversal, Central, Meridional i Occidental.

Molt important saber orientar-se, portar bruixola i topo detallada.

El nostre objectiu era visitar la ornamentada Gal.leria de les Meravellas al sector Occidental.

Hem passat pel Piano, l'Elephant, l'àguila, el pas de la Baga...etc

Material:
No hem portat material de progressió vertical. El recorregut que hem fet passa per galeries de còmode caminar, algún pas estret NO selectiu, i una variada gymcana d'obstacles diversos.
Per accedir-hi a la sala de les Meravelles, s'ha de realitzar una escalada relliscosa per una colada, a on una corda de 30 m pot ajudar força a la baixada.