Eivissa/Ibiza: Sant Joan de Labritja, Cova de Sa Caperulla

Photo ofEivissa/Ibiza: Sant Joan de Labritja, Cova de Sa Caperulla Photo ofEivissa/Ibiza: Sant Joan de Labritja, Cova de Sa Caperulla Photo ofEivissa/Ibiza: Sant Joan de Labritja, Cova de Sa Caperulla

November 7, 2022
November 2022

near Sant Joan de Labritja, Baleares (España)

Bon dia a tothom
Avui la sortida tenia dos objectius...!!un l'he aconseguit, l'altre no
M'explico......Sortida de Sant Joan i direcció al Coll de Sa Cala,Venda d'en Mortar i a Ses Penyetes vaig direcció a la Cala d'en Serra pasant per North Ride Ibiza , Puig d'en Rei i per sota de Puig de ses Roques fins a deixar la pista i seguir per un corriol avall fins a desviarme a l'esquerra per un corriol molt maco em vistes a la cala d'en Serra i al Far del Moscater de Portinatx i ja divisar el cim de Sa Caperulla , que aquest últim tros no hi ha camí i es passar per allà on puguis
, un cop al cim e buscat ...! el primer objectiu del dia , que era trobar la Cova de sa Caperulla ,i l'he trobat!!!
El segon objectiu era entrar a la cova , que no hi e entrat al anar sol ....la cova es un avenç al terra i millor anar acompanyat per entrar-hi, tot i portar estris d'escalada
Quin torni a la propera vegada algú ja m'acompanyara......!!!
Ara la tornada la faig per el mateix camí l'única variació es que e pujat al Puig des Maçons i d'aquí cap a Sant Joan