Doyojan cave غار نوردی : غار دویوجان

Photo ofDoyojan cave غار نوردی : غار دویوجان Photo ofDoyojan cave غار نوردی : غار دویوجان Photo ofDoyojan cave غار نوردی : غار دویوجان

August 25, 2018
August 2018

near Dyugidzhan, East Azerbaijan (Iran)

این غار در شمال شرقی دویوجان ودر شرق مرند قرار دارد در این برنامه من حضور نداشتم و گزارش اقای مشک ابادی ضمیمه است

روستای دوگیجان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در حومه شهرستان مرند واقع شده پس از گذشتن از روستاهای اردکلو و بناب جدید و زرغان به این روستا می رسیم برای رسیدن به این غار از دو مسیر امکان پذیر است می توانید از فایل کوگل ارث موجود در این سایت استفاده کنید برای داخل شدن به این غار حتما باید مجهز به چراغ پیشانی و طناب و و لوازم غار نوردی باشیم این غار سرجشمه آب رود خانه آغ سو بوده و در مسیر آن آبشار دل انگیزی موجود می باشد که به دیدنش می ارزد
باشگاه کوهنوردی آذربایجان روز جمعه مورخ 97/6/3 با تعداد 37 نفر پس از صرف صبحانه در بین راه عازم روستای دوگیجان و از آنجا رهسپار غار شدیم نا گفته نماند از یک مسیر رفت و از مسیر دیگر که خیلی هم با صفا بود بر گشتیم همچنانکه در بالا گفته شد به علت عدم روشنائی غار وسایل و لوازم غار نوردی الزامی است این برنامه ساعت ده شب به پایان رسید

مسئول برنامه جناب آقای علیاری مسئول روابط عموی باشگاه بودند که بدینوسیله خسته نباشید گفته و تشکر و سپاسگزاریم