Cova Serrat del Vent. Tavertet

22 minutes
April 24, 2022
April 2022

near Tavertet, Catalunya (España)

Avui per fi ha arribat el dia!!
Desprès d'uns dies plovent ha sortit un dia magnífic de sol.
Tenim els permisos en recla.
La viga ficada a puesto amb el ternal enganxat a la pedra que fa de porta, com si la entrada a la sala del sarcòfag de Tutankamon es tractès.
Nosaltres vestits de romans amb unes cares d'il.lusió que enlluernaven...
I apa! Ens fiquem al forat.
El primer tram és una gatera d'uns 20-30m. Pel terra sorrenc ens acompanya una tuberia d'aigua.
Arribem a una sala rodona, a on es podem posar drets. A la dreta a la part inferior d'aquest gran embud està la continuació.
Un laminador d'uns 50 cm d'alt i uns 6 m de llarg.
Fins aquí tot perfecte, si no fos perquè estava quasi sifonat.
Desprès de mirar si era factible passar sense patir massa, hem decidit treure la taula i cadires i fer un mos al solete.
Quina pena!!
Haurem de tornar a demanar permisos cara a la tardor i provar sort novament.
Avui la cova no ens ha deixat,..., no passa res. Ha sigut un fins aviat.