Sarıkaya Mağarası ve Saklıkent Şelalesi (15.05.2022)

Photo ofSarıkaya Mağarası ve Saklıkent Şelalesi (15.05.2022) Photo ofSarıkaya Mağarası ve Saklıkent Şelalesi (15.05.2022) Photo ofSarıkaya Mağarası ve Saklıkent Şelalesi (15.05.2022)

55 minutes
May 15, 2022
May 2022

near Sarıkaya, Düzce (Türkiye)

Bu gezide rotamızı uzun zamandır gitmek isteyip de bir türlü fırsat bulamadığımız Sarıkaya Mağarasına çevirdik.

Fotoğraflarını ve videolarını daha önce görmüştük ancak görünenden ve burada anlatabileceğimizden çok daha fazlası olan büyüleyici bir yer. Yolu gayet düzgün, belli ki yakın zamanda asfaltlanmış. Yol boyunca tabelalar da yeterli. Girişte otopark ücreti olarak 10 tl ödedik. Çevre düzenlemesi ve sosyal alanların inşası devam ediyor. Henüz yeme-içme tedariki için bir yer oluşturulmamış. Bu nedenle hazırlıklı gidilmeli.

Biz yemek için Yığılca merkeze gitmeyi tercih ettik. O kadar yol gitmişken Saklıkent Şelalesini görmeden dönmek olmazdı. Saklıkent Şelalesi yolu son 2-3 km stabilize ancak her araçla rahatlıkla gidilebilir. Şelale etrafı aynı zamanda küçük bir mesire alanına dönüştürülmüş durumda.