Wikiloc will stop soon for maintenance

Sant Martí del Montnegre

24 minutes
January 11, 2014
December 2013

near Gualba de Baix, Catalunya (España)

Sortida de la carretera cap a "Boscos del Montnegre"

Heu de sortir de la carretera quan veieu a la dreta l'edifici de totxo vermell dels BOMBERS; una mica més endavant veureu el rètol de RENOLIT (gran i lluminós a la nit, a la dreta, en una de les naus-edificis que hi ha). La sortida precisa és en un trencall a la dreta on, si us fixeu, veureu un rètol groc que posa "BOSCOS DEL MONTNEGRE". Quan ho veieu, deixeu la carretera per girar a l'esquerra i buscar el pont que travessa l'autopista.

És una pista forestal llarga: gairebé 9 km!

Cal seguir la pista tal i com s'indica, seguint en algun cas el rètol que posa "Sant Martí de Montnegre", fins que trobeu arribeu al "Restaurant Montnegre". Heu de deixar a la dreta l'entrada al restaurant, veureu un cartell que posa "Missa a les 12h" i baixant uns 100m arribareu a l'entrada de sant Martí de Montnegre.