Sahilkamp - Kurna Plajı - İncir Boğazı

Photo ofSahilkamp - Kurna Plajı - İncir Boğazı Photo ofSahilkamp - Kurna Plajı - İncir Boğazı Photo ofSahilkamp - Kurna Plajı - İncir Boğazı

1976
July 19, 2020
July 2020

near Kurna, İstanbul (Türkiye)

Sahilkamp - Kurna Plajı - İncir Boğazı
Sahilkamp kamp alanı burada. Sahil boyu devam ederseniz İncekum Mesire Alanına ulaşıyorsunuz. Güzel bir mekan.

PictographPhoto Altitude -11 ft

PictographCampsite Altitude 32 ft

Sahilkamp

İstanbul’un Şile İlçesinde bulunan ‘’Sahil Kamp İstanbul’’ 35 hektar orman arazisi üzerine kurulmuş olan, denize sıfır çadır, bungalov, karavan, spor, vb aktivite ve eğitim tesisidir. Tesisimiz Şileye bağlı Sahilköyü Koca İskele Domali mevkiinde bulunmaktadır. Tesisimizde ister deniz kenarı, ister çam ağaçlarıyla örtülü alanda konaklama gerçekleştirebilir, dilerseniz de çeşitli etkinliklerinize ev sahipliği yapmaktayız. Deniz, orman ve temiz havanın bol olduğu çadır kamp alanında, isterseniz kendi çadırınızla, dilerseniz işletmemizden kiralayabileceğiniz çadırlarda, doğada kalın. Koza Bungalovlar çadır gibi dizayn edilmiş olup, rüzgâra ve soğuğa karşı oldukça dayanıklıdır. Farklı bir deneyim yaşamak isteyen misafirlerimiz. Kamp alanının özgür ruhu ile ev sıcaklığını bir araya getiriyoruz. Hobbitlerin yaşadığı küçük tepeler içine gömülü olan taş evlerin benzeri, Karadeniz’in özgür ruhu ile, denize sıfır, 2 kişilik Hobbit evleri tam sizlere göre İstanbul Karavan Park alanı olarak doğada tatil yapmayı seven bir karavancının genel ihtiyaçlarını elektrik, atık su, temiz su, gibi, deniz ve ormanın bütünleştiği 40 karavanlık alanda tesisimiz aracılıyla yararlanabilirsiniz. Güzel anları yaşamak ve anıları biriktirmek için 2/4/6 kişilik tasarlanan bungalov evlerinde, keyifle vakit geçirebilirsiniz. Ahşap villalar doğa ile iç içe bir tatil yaparken aynı zamanda Tinhouse konseptinde, konforu arayanlar için harika bir seçenek. Misafirlerimiz için tesis içinde, 24 saat hizmet veren resepsiyon, deniz kenarı cafe restoran, market, havuz, plaj, otopark, survivor parkuru, deniz kenarındaki dev salıncağı ve orman yürüyüş yolları ile siz değerli doğa severlerin keyifli zaman geçirmesine ev sahipliği yapmaktayız.

Gemi Kesim Sahası

Yasak Bölge

PictographCampsite Altitude -23 ft

Kurna Plajı

Ben beğenmedim kamp için uygundeğil.

PictographCampsite Altitude 102 ft

İncekum Macera Park

Macerayı sevenler için, aynı zamanda dinlenme ve huzur arayanlar için güzel bir mekan. Dört etaptan oluşan ip parkuru, Atv ve ata binme, okçuluk gibi aktivitelerde mevcut. İsterseniz ailenizle piknik yaparken Bu aktivitelerden de faydalanabilirsiniz. 50 TL masa ücreti 30 TL mangal ücreti mevcut(mangalı kendiniz getiremiyorsunuz). Tesis çalışanları güler yüzlü ilgili biz 25 kişilik bir grupla gittik bizi götüren firmadan dolayı sıkıntı yaşadık onun dışında çalışanlar gayet ilgili samimi yardımcı oluyorlar. Konaklamak isteyenler için Kılçadırdan oluşan evler mevcut 250-300 tl gibi rakamlara ailece konaklayabilirsiniz. Küçük ama güzel kumsaldan oluşan bir plajı var. Doğal ortamda trekking yapabilirsiniz. İstanbul'un yanında ama İstanbul'un stresinin uzağında bir mekan.

PictographCampsite Altitude 108 ft

İNCİR BOĞAZI

Maalesef çok güzel mekanı piknikçiler mahvetmiş. Her taraf çöp içerisinde.

Kamp Yerimiz

• Photo of mel6677
    mel6677 Nov 2, 2020

Özel araçla yaptığımız bir etkinlik. Yollar taşlı ancak rahat bir şekilde ulaşabilirsiniz.