Ruta primer dia

October 22, 2019

near Sant Julià de Lòria, Sant Julià de Loria (Andorra)

En aquesta ruta es mostra un recorregut amb diferents activitats que realitzar durant tot un dia en les proximitats de Sant Julià de Lòria.
Sortim des de l'hotel Imperial Atiram on ens allotjem i ens dirigim a Naturlandia on romanem durant el matí. A la parda ens dirigim a l'Illa Carlemany per passar una estona de compres i acabem el dia a Caldea per relaxar-nos.

PictographPark Altitude 5,106 ft

Naturlandia

Naturlandia és un parc d'aventures situat a la Rabassada, a St. Julià de Lòria. En aquest lloc la gent pot realitzar una gran varietat d'activitats enmig de la natura. Dins el parc ens trobem amb una dels atractius principals com es el "Tobotronc", el tobogan més llarg del món amb una longitud de 3.5 km. A més a més es pot realitzar tir amb arc, BTT, fer rutes amb quad i molt més.

PictographProvisioning Altitude 3,358 ft

Illa Carlemany

Illa Carlemany és un centre comercial on poder realitzar compres i passejar tranquilament. Es troba situat a Escaldes-Engordany i en l'edifici podem trobar grans botigues en tot un mateix espai, aproximadament una seixantena de tendes de primeres marques, restaurants i bars, com també supermercats, cinemes un gimnàs i aparcament.

PictographThermal waters Altitude 3,386 ft

Caldea

Caldea és un centre d'aigues termals situat a Escaldes-Engordany dissenyat per l'arquitecte francès Jean-MIchel Ruols. Dins el centre trobem hidromassatges, corrents, bombolles, vanys amb vapors, saunes, marbres calents i molt més. A més el centre disposa de zona de restauració.