Ruta als 4 pobles medievals més importants del Baix Empordà en cotxe

Photo ofRuta als 4 pobles medievals més importants del Baix Empordà en cotxe Photo ofRuta als 4 pobles medievals més importants del Baix Empordà en cotxe Photo ofRuta als 4 pobles medievals més importants del Baix Empordà en cotxe

June 4, 2020

near Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

CAT-Ruta circular desde l'Hotel Molí del Mig per visitar amb només amb 35 km, el 4 pobles medievals més importants del Baix Empordà,: Peratallada, Pals, Ullastret i Palau-sator. Una joia molt aprop de l'hotel.
CAST - Ruta circular desde el Hotel Molí del Mig para descubrir con solo 35 Km los 4 pueblos medievales más importantes del Baix Empordà: Peratallada, Pals, Ullastret y Palau-sator. Una maravilla muy cerca del Hotel.

Hotel Molí del Mig

Es el punt de sortida i d'arribada d'aquesta maravellosa ruta als 4 pobles medievals més importats del Baix Empordà, situats molt aprop del Hotel.

Ullastret

CAT- Es un conjunt medieval de notable interés (Segle XIII a XVI). Conserva un bon tram de muralles antigues amb deu torres de defensa. Sorprèn una llotja gòtica per l'amplitud dels seus arcs. Són molt interessants la esglesia romànica dins el nucli i el poblat ibèric a les afores de la població.

Peratallada

CAT- Conjunt medieval de gran interès, un dels més interessants de la zona. El nucli està format per carrers de forma irregular i tancat per un complexe sistema de muralles. Són espectaculars les fosses excavades a les roques que complementaven el sistema defensiu.

Palau-sator

Nucli medieval que conserva bona part de les seves muralles. Destaca la torre d'entrada a la població, anomenada la "Torre de les Hores".