Projecte recorregut 25 aniv calçotada Club Alpine Catalunya

-166 ft
February 18, 2018
February 2018

near Ripollet, Catalunya (España)

Recorregut fet en cotxe a una velocitat de 80 km/h des de Ripollet fins a L'Espluga de Francolí. He intentat que el recorregut pugui ser fet per els clàssics Alpine sense haver de patir la velocitat de 100-120 de manera constant si anéssim per l'AP7. La primera parada ha estat a l'espai firal de Reus. Des d'aquí he anat, per el recorregut més "revoltat" usant trams mítics, La Mussara i Prades, fins al castell de Riudabella. Des d'aquest magnífic lloc, he fet el cami de tornada, passant per, el monestir de Poblet, L'Espluga de Francolí i Montblanc a pas d clàssic, des d'aqui, velocitat normal. El recorregut fet des de Reus fins a Riudabella, és molt bonic, sobre tot des de que s'agafa la T400 fins pràcticament a Prades. Revolts, carretera perfecte, vistes, ....molts ingredients per passar-hi.

• Photo of pmgasso
    pmgasso Feb 19, 2018

Recorregut fet en cotxe a una velocitat de 80 km/h des de Ripollet fins a L'Espluga de Francolí. He intentat que el recorregut pugui ser fet per els clàssics Alpine sense haver de patir la velocitat de 100-120 de manera constant si anéssim per l'AP7. La primera parada ha estat a l'espai firal de Reus. Des d'aquí he anat a Vilaplana, per fer el recorregut més "revoltat", usant els trams mítics de La Mussara i de Prades, desviant-me per anar a coneixer el castell de Riudabella. Des d'aquest magnífic lloc, he fet el cami de tornada, passant per, el monestir de Poblet, L'Espluga de Francolí i Montblanc a pas de clàssic. Des d'aqui, ja a velocitat normal. El recorregut des de Vilaplana fins a Riudabella, és molt bonic, sobre tot des de que s'agafa la T700 i fins, pràcticament, a Prades. Revolts, carretera perfecte, vistes, monuments....molts ingredients per passar-hi. En el camí vaig trobar un grup de clàssics que venien de Prades. Vaig aprofitar per fer una excursió en BTT i vaig passar per la Torre Milmanda, una gran casa-castell espectacular que domina una ampla zona de vinyes de les Bodegues Torrres. S'hi pot anar des d'almenys dos llocs, el més proper al recorregut que vaig fer, és seguint la carretera T700, que passa pel costat esquerra del monestir de Poblet i abans d'arribar a L'Espluga de Francolí. El trencall queda a uns 800 metres a l'esquerra i continua el trajecte en un camí de terra en un estat acceptable fins arribar a la casa.