Λίμνη Κατάφυτου (τεχνητή)

50 minutes
July 20, 2020
July 2020

near Vathýtopos, East Macedonia and Thrace (Greece)

Aπο το Κατάφυτο
προχωράμε 4χιλ σε ασφαλτοστρωμένο δρόμο προς την τεχνιτή λίμνη
κάνουμε τον γύρω της λίμνης πανεύκολα ,σε άσφαλτο πάντα , διάδρομος για πεζούς καμία 50 μέτρα μας οδηγεί στο νησάκι όπου έχει κιόσκι παγκάκια ψησταριά σε περιφραγμένο χώρο στο κέντρο . Στην συνέχεια βρίσκουμε το δρομάκι που μας οδηγεί στην αμουδιά δίπλα στην λίμνη. Μπορούμε να κολυμπήσουμε και να ψαρέψουμε. Ένα υπέροχο παρθένο περιβάλλον μέσα στα δένδρα και γενικά στην βλάστηση . Με λίγη προετοιμασία μπορείς να απολαύσεις ένα πρόχειρο γεύμα η ακόμη και κάποιο σάντουιτς που θα έχεις μαζύ σου.
Μετά την λίμνη και αν ακολουθήσεις την διαδρομή μπορείς να επισκεφθείς την εκλησία ΓαβριήλΜιχαήλ που ήτανε εγκαταλελημένη χρόνια αλλά τώρα λειτουργεί, εδώ θα δείς πολύ παλιές τοιχογραφίες αλλά με πολλές φθορές ,το επόμενο κομάτι δεν το συνιστώ , είναι μόνο για τζιπ και εντουράδες και φθάνει στο παρατημένο στρατιωτικό φυλάκιο που είναι στο πέρας,εδώ τυρανίστηκα γύρω γύρω γιατί χάθηκα λίγο ,οπότε μην ακολουθείς το Δικόμου κομάτι μετά την εκκλησία-καλή απόλαυση.-