Eryaman 2

59 minutes
July 7, 2020
July 2020

near Etimesgut, Ankara (Türkiye)

Part_2

Burada ortada boş bir alan var düzensiz bir yol dar bir kaldırım ve geniş şeritli. Ilk bakışta güvensizlik hissi yaratıyor sağında ve solunda kapalı konut alanları var Ancak ışıklandırma yeterli

Yol kesildiğinden bir örnektir okulumuzda gecekondu alanı var arkasında ışıklandırmalı yetersizlik olabilir güvensizlik hissi oluşturabilir

Rotanın devamı

Yol daraldı bir gidiş bir geliş dar kaldırımlı bir yol haline geldi

Rota Okul arazisiyle kesişiyor

Rotanın bitişiğindeki büyükalan pazar alınmış okul alanı değil rotanı devamı da bu şekilde

Geniş şeritli iki gidiş iki geliş bir yola girdik mezarlığın bitişiğinde neden Rota devam ediyor

Rota karşıya geçiyor karşıda yol daralacak bir daha dar kaldırım var

Yeşil Rota buradan kırmızı rotaya bağlanıyor ancak burada herhangi bir yol yok parkın içerisinden geçmesi gerekiyor

Daha devam ediyor otobüsü dar bir kaldırım var bacak şeritler geniş şerit dağıtılarak bisiklet yolu yapılabilir

Rotamız burada okulun bitişiginden sağa dönüyor ve aynı zamanda Düz devam ediyor

Rota karşıya geçiyor kavşakta herhangi bir sinyalizasyon yok Ancak rotamız Tali yol üzerinde olduğu için ve geçtiğimiz yolda anayol olduğu için dikkatli tasarlanması gerekir Ben arabayla karşıya geçerken bile zorluk yaşadım

Foto Karşıya geçti bitişiğinde Park alanı var bir gidiş bir geliş geniş şeritli bir yol

Yolun gidiş yönünde paralel parklanma gidiş yönünde dikine parklanma mevcut bisiklet yolu tek taraftan gidiş geliş tasarlarsa daha iyi olur

Yolun sağ gidiş yeri de oldukça geniş iken Sol şerit dar birazdan daralacak

Sağ şeritten olmasına rağmen hala daha geniş Harikalar Diyarı Parkı'nın 12 numaralı Giriş kapısına doğru ilerliyoruz yolum sağ ve solunda paralel Parklpanmpa mevcut

Bisiklet yolu buradan Harikalar Diyarı Parkı'nın içine giriş yapıyor

Dönüş ortasındaki park etmiş araçlar otomobilin gidişini bile zorlaştırıyor

Ben iş ortasında sağda dikine parklanma mevcut gittiğim şerit dar

Rota buradan sola dönüyor

Burada bulunduğum araç şeridi geniş dönüş şeridi dar O nedenle tek tarafta bisiklet yolu tasarlanır sa iyi olur

Burada bisiklet yolu geliyor ve parkın içine giriyor sağdan yoldan da devam ettiği bir alternatif Rota düşünülebilir

Rota parkın içinden devam ediyor Sağlı sollu yeşil alanlar ve ortada sert zeminli bir yürüyüş yolu var

Parkın içerisinden Rota devam ediyor birazdan yola bağlanacağız

Parkın içerisinden geçen Rota burada yola bağlanıyor

Tayfun içerisinden geçip sağa döndüğümüzde ki görünüm 3 gidiş 3 girişli oldukça geniş bir yolu üzerinde bisiklet yolu rahatlıkla yapılabilir

Alternatif olarak Rotayı yoldan geçirmek istersek oldukça müsait sağ şerit oldukça geniş bisiklet yolu için yer ayrılabilir

Alternatif Rota gibi düşünürsek buraya dönüyoruz

Ve bu yola çıkıyoruz buradan da anayola bağlanıyoruz bu alternatif Rotayı kullanmanın avantajı refüj olmayan açık bir kavşağa çıkıyoruz

Bu yoldan parka kadar ilerleyeceğiz Harikalar Diyarı Parkı'nın girişine kadar oldukça geniş bir yol bisiklet yolu için yer ayrılabilir rahatlıkla

Kavşağı geçtik geniş bir kavşakta ve yol daraldı refüj ortadan kalktı hala geniş şeritli gidiş gelişli bir yol

Rota burada Harikalar Diyarı Parkı'nın 9 numaralı giriş kapısından parka giriş yapacak

Ana yoldan sola döndüm sağ şerit oldukça geniş Sol şerit biraz daha dar Sağlı sollu yeşil alan mevcut

Yolun sol tarafında oldukça büyük bir boş alan mevcut herhangi bir ışıklandırma bu tarafta yok yolun diğer tarafında standart ışıklandırma mevcut diğer sokaklara göre biraz güvensizlik hissi yaratabilir

Sol taraftaki boş alan devam ediyor yolu üzerinde Sağlı sollu bu kısımda parklanma mevcut

Anayol bile kesişiyoruz karşıya geçişin biraz zor olacağı not edilmiş

Rota karşıya geçip hemen sağa dönüyor, daha sonra sola dönüp devam ediyor bu hareketi yapmak kolay olmayacaktır

Buradan karşıya geçip girmeyi hedeflediğimiz Rota fotoğrafta görünen yer

Aralardan dolaşmak yerine bu yol alternatif olarak kullanılabilir

Alternatif Rota dönüş yolunu da çekeceğim

Alternatif rota Buradan sağa dönüyor

Alternatif Rota karşı yön

Alternatif Rota 3 gidiş 3 giriş geniş şeritli yol önemli potansiyel

Alternatif rotaile Buradan sağa geçişi rahatlıkla yapabiliriz

Yol devam ediyor ve ileride son buluyor metro istasyonuna vardır mış oluyor kullanıcıyı

Bu rota hem metro istasyonuna hem de stadyuma hizmet ediyor ancak polis barikatları ile yok kapatılmış durumda daha ileri gidilmiyor