DILIJAN-LLAC PARZ 8-6-19

47 minutes
June 8, 2019
June 2019

near Golovino, Tavush (አርሜኒያ)

Avui hem dormit a Dilijan, província de Tavush. És una ciutat balneari pels seus manantials d’aigua mineral, forma part del Parc Nacional de Dilijan. El parc amb una rica diversitat d'espècies de flora, algunes rares, té frondosos boscos, bonics prats florits i fonts d’aigua mineral.
Amb l’autocar anem fins al desviament del camí del llac Parz, on ens esperen unes furgonetes que ens traslladen fins el llac, per iniciar la caminada. Hi ha hagut una divertida confusió, al arribar l'autocar a aparcat darrere dos furgonetes, i nosaltres ràpidament ens hi hem col·locat, però a la poca estona, ve l'Anush i ens informa que aquestes no són les nostres, que les nostres són darrere l'autocar.
El camí que porta al llac és ple de clots, va ascendint pel mig d’una exuberant fageda. El llac es color verd, situat en un entorn pintoresc i tranquil, on si pot practicar diverses activitats d’oci, tirolines, parc de cordes.
Nosaltres després de fer unes fotos i gaudir de l’entorn comencem la caminada pel mig de la fageda, darrere del nostre guia