چشمه گجستان بخش پشت کوه رستم- شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳

Photo ofچشمه گجستان بخش پشت کوه رستم- شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳ Photo ofچشمه گجستان بخش پشت کوه رستم- شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳ Photo ofچشمه گجستان بخش پشت کوه رستم- شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳

September 8, 2016
September 2016

near ‘Arab Khākak, Fars (Iran)

چشمه گجستان بخش پشت کوه رستم- شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳

Photo ofبرنج کوبی  یحیی خالویی، تلفن همراه +989173246412 عرب خاکک روستای عب خاکک- بخش سه رستم شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳ Photo ofبرنج کوبی  یحیی خالویی، تلفن همراه +989173246412 عرب خاکک روستای عب خاکک- بخش سه رستم شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳ Photo ofبرنج کوبی  یحیی خالویی، تلفن همراه +989173246412 عرب خاکک روستای عب خاکک- بخش سه رستم شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳

برنج کوبی یحیی خالویی، تلفن همراه +989173246412 عرب خاکک روستای عب خاکک- بخش سه رستم شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳

Photo ofروستای حسین آباد- بخش سه رستم شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳ Photo ofروستای حسین آباد- بخش سه رستم شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳ Photo ofروستای حسین آباد- بخش سه رستم شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳

روستای حسین آباد- بخش سه رستم شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳

Photo ofپرین- چهارطاق- بخش سه رستم شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳ Photo ofپرین- چهارطاق- بخش سه رستم شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳ Photo ofپرین- چهارطاق- بخش سه رستم شهرستان رستم استان فارس ۱۳۹۵۰۶۱۳