Aydın-Üçgözler-Alatepe Köyü-Gözpınarı Köyü-Tire/İncirliova Yolu-İncirliova

Photo ofAydın-Üçgözler-Alatepe Köyü-Gözpınarı Köyü-Tire/İncirliova Yolu-İncirliova Photo ofAydın-Üçgözler-Alatepe Köyü-Gözpınarı Köyü-Tire/İncirliova Yolu-İncirliova Photo ofAydın-Üçgözler-Alatepe Köyü-Gözpınarı Köyü-Tire/İncirliova Yolu-İncirliova

July 23, 2018

near Aydın, Aydın (Türkiye)

Yolunuz üzerinde, Tralles Antik kenti Danişment Köyü civarı Mola verebileceğiniz tesisler ve Alatepe köyünü geçtikten hemen sonra Küçük bir vadi içinde (eğer suyu kurumadığı zamanlarda) küçük bir şelale var, Daha sonra Gözpınarı Köyü (Burada Gözpınarı Şehitliğini ziyaret edebilirsiniz) gözpınarından devamla toprak bir yoldan Tire-İncirliova Yoluna iniş, yine baraj civarı ve baraj yolunda manzara sizi beklemekte. İncirliova,ya indiğinizde eğer vaktiniz varsa yol üzerindeki Sultanana, da mola verebilirsiniz. Aydın-İzmir karayolu bitiş

Danişmet Köy Yolu ayırımı.

Alatepe (Küçük Köyü Şelale)

Sola İkizdere Barajına dönüş)

Baraj yoluna dönüş(İncirliova-Tire Yolu)