Αγιόκαμπος Λάρισας - Παραλία Ρακοπόταμου

Photo ofΑγιόκαμπος Λάρισας - Παραλία Ρακοπόταμου Photo ofΑγιόκαμπος Λάρισας - Παραλία Ρακοπόταμου Photo ofΑγιόκαμπος Λάρισας - Παραλία Ρακοπόταμου

18 minutes
July 27, 2015
July 2015

near Agiokampos, Thessaly (Greece)

Αν παραθερίζεις στην περιοχή του Αγικάμπου, Σωτηρίτσας και Βελίκας στη Λάρισα μία εναλλακτική πρόταση για μπάνιο είναι η παραλία Ρακοπόταμου. Μόλις 8 χλμ από τον Αγιόκαμπο στον δρόμο προς Πολυδένδρι υπάρχει η παραλία του Ρακοπόταμου. Για να φτάσεις στην παραλία σταματάς το αυτοκίνητό σου πριν η μετά την στροφή και κατεβαίνεις τα σκαλοπάτια. Το δάσος σταματάει πριν την άμμο της παραλίας, κρυστάλλινα πεντακάθαρα νερά, για κολύμπι αλά και για εξερεύνηση τα βράχια δεξιά και αριστερά της παραλίας. Η δεξιά μεριά της παραλίας είναι οργανωμένη, έχει ένα Beach Bar και μπορείς να απολαύσεις τον καφέ σου στις ξαπλώστρες κάτω από την ομπρέλα.
Αν θελήσεις φαγητό υπάρχουν ταβερνάκια μέσα στο πράσινο πάνω από την παραλία.

PictographCar park Altitude 12 ft

Τέλος Διαδρομής

Εδώ παρκάρουμε το αυτοκίνητο στην άκρη του δρόμου και συνεχίζουμε με τα πόδια.

Από το σημείο που έχετε αφήσει το αυτοκίνητο ανεβαίνετε την ανηφόρα στρίβετε αριστερά, εάν κατεβαίνει στρίβετε δεξιά.

Μετά το μικρό δρομάκι υπάρχει μια σκάλα που σε κατεβάζει στην παραλία.

PictographBeach Altitude 7 ft

Εδώ αρχίζεις να απολαμβάνεις την παραλία.