Φαράγγι Σκά στη Ναύπακτο

September 9, 2018
September 2018

near Ágios Vasíleios, West Greece (Greece)

8-9-2018. Σε όλα τα Waypoints της διαδρομής ως ΤΚ εννοούμε Τεχνητό Καταρράκτη.
Η διαδρομή ξεκινά από τα γήπεδα τένις στην περιοχή Λυγιάς της Ναυπάκτου. Ακολουθούμε τον χωματόδρομο κάτω από την περιμετρική της Ναυπάκτου για 2,4 km όπου και αφήνουμε το αυτοκίνητο στο τέλος του χωματόδρομου κοντά σε μαντρί. Απο εκεί μπαίνουμε στο ποτάμι και το ακολουθούμε μέχρι τον πρώτο τεχνητό καταρράκτη. Ανεβαίνουμε δεξιά και βρίσκουμε το μονοπάτι προς Νεόκαστρο και παρακάμπτουμε τον 1ο Τεχνητό Καταρράκτη (ΤΚ1). Σε λίγο συναντάμε παγκάκια. Προσοχή σε δέντρο δίπλα στα παγκάκια υπάρχει μεγάλη σφηκοφωλιά. Εκεί υπάρχει επίσης σήμανση με κόκκινα σημάδια δεξιά προς το μονοπάτι για Νεόκαστρο. ΠΡΟΣΟΧΗ εμείς πάμε αριστερά συνεχώς μέσα στην κοίτη του ρέματος. Συναναντάμε άλλους 8 τεχνητούς καταρράκτες (9 συνολο). Ολους τους παρακάμπτουμε απο το αριστερό μέρος ανεβαίνοντας το ρέμα. Ο μεγαλύτερος είναι ο ΤΚ6. Για να το περάσουμε χρησιμοποιούμε και δεύτερη σκάλα που υπάρχει εκει για να την ενώσουμε με την υπάρχουσα. Αμέσως μετά υπάρχει διπλός καταρράκτης (ΤΚ7) που είναι και ο ομορφότερος από όλους. Μετά τους τεχνητούς καταρράκτες χρησιμοποιούμε σκοινια που υπάρχουν δίπλα στους βράχους για να περάσουμε. Προσοχή γιατι κάποια δεν είναι σταθερά δεμένα. Εμείς είχαμε ένα μικρό ατύχημα αφοί έφυγε σκοινί αλλά ευτυχώς έπεσα μέσα σε λιμνούλα. Μέτα το τέλος των σκοινιών συναντάμε την διασταύρωση για Νεόκαστρο δεξιά. Ευθεία μπροστά στα 50 μ είναι ο φυσικός καταρράκτης. Θα χρειαστούμε να πάρουμε την σκάλα που υπάρχει εκεί για να περάσουμε πάνω απο βράχους λίγο πριν τον καταρράκτη.

Γήπεδα τένις Λυγιά

ΤΚ1

Τέλος χωματόδρομου

Photo ofΠαγκάκια - δεξιά μονοπάτι προς Νεόκαστρο Photo ofΠαγκάκια - δεξιά μονοπάτι προς Νεόκαστρο Photo ofΠαγκάκια - δεξιά μονοπάτι προς Νεόκαστρο

Παγκάκια - δεξιά μονοπάτι προς Νεόκαστρο

ΤΚ2

ΤΚ3

ΤΚ4

ΤΚ5

Photo ofΤΚ6 - ο μεγάλος καταρρακτης (σκάλα) Photo ofΤΚ6 - ο μεγάλος καταρρακτης (σκάλα) Photo ofΤΚ6 - ο μεγάλος καταρρακτης (σκάλα)

ΤΚ6 - ο μεγάλος καταρρακτης (σκάλα)