Φαράγγι Σιπρένη στο Πανόπουλο Ηλείας (σύντομη διαδρομή)

Photo ofΦαράγγι Σιπρένη στο Πανόπουλο Ηλείας (σύντομη διαδρομή) Photo ofΦαράγγι Σιπρένη στο Πανόπουλο Ηλείας (σύντομη διαδρομή) Photo ofΦαράγγι Σιπρένη στο Πανόπουλο Ηλείας (σύντομη διαδρομή)

August 27, 2018
August 2018

near Panópoulo, West Greece (Greece)

27-8-2018 . Η διαδρομή αυτή είναι συντομότερη από προηγούμενη κυκλική διαδρομή https://el.wikiloc.com/canyoning-diadromes/pharaggi-siprene-sten-eleia-27328066 στις 6-8-2018 και είναι σε μικρότερο τμήμα του φαραγγιού (από το φράγμα μέχρι τον καταρράκτη που είναι και το πιο όμορφο κομμάτι του φαραγγιού).

Η διαδρομή ξεκινά από το Πανόπουλο. Στο κέντρο του Πανόπουλου απο την 111 στρίβουμε προς Πύργο (υπάρχει πινακίδα). Ακολουθούμε τον άσφαλτο μέχρι το σημείο Α1 και εκεί στρίβουμε αριστερά. Στο σημείο Α2 είναι το τέλος του χωματόδρομου όπου αφήνουμε το αυτοκίνητο και κατηφορίζουμε προς το φράγμα (σημείο Β)
Μετά το φράγμα περίπου 700 μ συναντάμε πτώσεις δέντρων βράχων μέσα στο ρέμα και μοιάζει σαν αδιέξοδο. Περνάμε μέσα από τρύπα (Β1)από την δεξιά πλευρά δίπλα σε ένα δέντρο. Προσοχή εδώ υπάρχει μια σφηκοφωλιά και το χώμα κάτω απο το δέντρο έχει υποχωρήσει. Ίσως χρειατεί κάποιο σχοινί. Εναλλακτικά δεν περνάμε μέσα απο την τρύπα αλλά απο τα βάτα δίπλα απο το δέντρο. Στα 50 μέτρα υπάρχει ένα θεογέφυρο και δίπλα ένας 10μετρος καταρράκτης με λιγοστό νερό. Όμορφα είναι τα σημεία Β3 και Β4 100 και 200 μέτρα μετα το θεογέφυρο. Το ομορφότερο σημείο είναι η σπηλιά τούνελ (Β5) και αμέσως μετα την σπηλιά στα 200μ ο καταρράκτης (Β6). Επιστρέφουμε απο τον ίδιο δρόμο.