Φαράγγι και Καταρράκτης Σεργουλοπόταμου

Photo ofΦαράγγι και Καταρράκτης Σεργουλοπόταμου Photo ofΦαράγγι και Καταρράκτης Σεργουλοπόταμου Photo ofΦαράγγι και Καταρράκτης Σεργουλοπόταμου

July 16, 2018
July 2018

•   3.8 2 Reviews

near Paralía Sergoúlas, Central Greece (Greece)

15-7-2018.
Στον δρόμο Ναυπάκτου - Γαλαξιδίου ερχόμενοι απο Ναύπακτο στην Παραλία Σεργούλας στρίβουμε αριστερά και ακολουθούμε τον χωματόδρομο μέχρι το τέλος του. Στην διασταύρωση μετα απο ένα μαντρί πηγαίνουμε δεξιά. Στο τέλoς του χωματόδρομου αφήνουμε το αυτοκίνητο και ακολουθούμε το ποτάμι στην αριστερή όχθη. Συναντάμε μια μεγάλη κουφάλα πλατάνου και στην συνέχεια ξύλινο γεφυράκι απο το οποίο περνάμε στην δεξιά πλευρά του ποταμού. Μετα απο λίγο το μονοπάτι τελειώνει και συνεχίζουμε μέσα από το ποτάμι. Συναντάμε μία αιώρα και στη συνέχεια μικρό καταρράκτη τον οποίο παρακάμπτουμε απο αριστερά σκαρφαλώνοντας τον βράχο από τα σίδερα που υπάρχουν εκεί. Αμέσως συναντάμε μια κούνια και στα 100 μ αριστερά υπάρχει μικρό ρέμα που χύνεται στο ποτάμι σχηματίζοντας έναν μικρό καταρράκτη. Στα 150 μ συναντάμε έναν τεράστιο βράχο - "σπηλιά" με σταλακτίτες και νερό να τρέχει από πάνω του. Στα 100 μ το ποτάμι σχηματίζει μικρό ορμητικό καταρράκτη που πέφτρι μέσα μέσα σε λίμνη. Τον παρακάμπτουμε απο αριστερά και συναντάμε ένα διπλό καταρράκτη που και αυτόν τον παρακάμπτουμε αριστερά. Στα 100 μ είναι ο εντυπωσιακός και με μεγάλη παροχή καταρράκτης του Σεργουλοπόταμου.

Χωματόδρομος

Μεγάλος καταρράκτης

• Photo of Παναγιώτης Καραμπέτσος
    Παναγιώτης Καραμπέτσος Jul 7, 2023

Όπως πάντα σχολαστικός και άριστος στις πληροφορίες και στις καταγραφές. Ευχαριστούμε πολύ για την καταγραφή, υπέροχο μέρος!

• Photo of Kostas Kalamaras
    Kostas Kalamaras Oct 22, 2023

Έχει γίνει νέα διόρθωση στο φαράγγι , μια ομάδα 4 ατόμων αποτελούμενη από Canyoners το κατεβαίνει σε 3 ώρες , την άνοιξη είναι απαγορευτικό λόγω πολλών νερών!