Φαργγι Ίναχου, Αρτεμίσιο όρος, Πελοπόννησος

Photo ofΦαργγι Ίναχου, Αρτεμίσιο όρος, Πελοπόννησος Photo ofΦαργγι Ίναχου, Αρτεμίσιο όρος, Πελοπόννησος Photo ofΦαργγι Ίναχου, Αρτεμίσιο όρος, Πελοπόννησος

May 21, 2023
May 2023

near Nestáni, Peloponnese (Greece)

Το φαράγγι πηγάζει από το Αρτεμίσιο όρος και είναι αρκετά μεγάλο σε μήκος. Η διαδρομή του canyoning ωστόσο ξεκινάει από τα 900μ υψόμετρο και καταλήγει στα 630μ όπου είναι και η εξοδος. Από τον αυχένα της Καρυάς στα 1070 μετά από 20 λεπτά πεζοπορίας σε μονοπάτι είμαστε στην κοίτη του φαραγγιού. Ο Ίναχος χωρίζεται σε δύο μέρη και το πάνω κομμάτι που είναι μικρότερο και στενό μπορούμε να το παρακάμψουμε εύκολα συνεχίζοντας στο μονοπάτι που θα μας βάλει λίγο πιο κάτω στο 2ο κομμάτι. Το φαράγγι δεν είναι βαθύ ωστόσο τα ανοιχτά κομμάτια του διαδέχονται στενά περάσματα με βράχινη κοίτη και καλοσχηματισμένες βάθρες. Το μήκος του είναι 2,5 χιλιόμετρα. Στην έξοδό του τέμνουμε χωματόδρομο, ο οποίος σύντομα θα μας οδηγήσει στο Νεοχώρι. Προς το τέλος του το φαράγγι δίνει δύο μεγάλες καταβάσεις, 25 και 35 μέτρων. Εξερευνήθηκε για πρώτη φορά το 2011 από μέλη του ορειβατικού συλλόγου Λουτρακίου και Κορίνθου. Το φαράγγι έχει νερό όλο το χρόνο.