Las Almunias de Rodellar-Barranc Cueva Cabrito

Photo ofLas Almunias de Rodellar-Barranc Cueva Cabrito Photo ofLas Almunias de Rodellar-Barranc Cueva Cabrito Photo ofLas Almunias de Rodellar-Barranc Cueva Cabrito

July 27, 2022
July 2022

near Las Almunias, Aragón (España)

Descens una mica complicat pels estrets i els bassals d'aigua pudenta que si voleu evitar hem de fer malabars, en algun punt és un descens molt tècnic. Passos molt estrets on hem de dominar la tècnica de contraposició. És de caràcter torrencial així que hem de veure com va el cabal d'aigua però generalment va sec amb bassals i marmites d'aigua estancada i pudenta. El ràpel més llarg és d'uns 15 metres però molt encaixonat. Hi ha trams de foscor però no és necessari portar frontal perquè encara que sembla que estàs dins de l'interior d'una cova sempre es filtra una miqueta de llum. És una meravella.

PictographRiver Altitude 2,524 ft

Últim ràpel i eixida del barranc.

PictographRiver Altitude 1,928 ft

Riu Balcés.

Agafeu sender de l'esquerra.