Barranco Coma de gispet (Tramo 1 y 2)

Photo ofBarranco Coma de gispet (Tramo 1 y 2) Photo ofBarranco Coma de gispet (Tramo 1 y 2) Photo ofBarranco Coma de gispet (Tramo 1 y 2)

2025
July 31, 2019
July 2019

near Vall de Núria, Catalunya (España)

Track empezado desde el santuario de nuria, acceso realizado desde Queralbs en cremallera (se puede subir andando pero hay que sumar unos cuantos km...)

ACCESO: desde queralbs a nuria en cremallera (20min)

APROXIMACION: sencilla por sendero con vistas increíbles (camí enginyers) Tiempo: 1h30min. Máximo.

Cabezera del barranco de carácter abierto y sin agua, nos equipamos más abajo.

DESCENSO: el tramo 1 y tramo 2, destrepes delicados, barranco de carácter alpino. Instalaciones precarias (monopunto, naturales...). Recomendable realizar los 2 tramos, sino el retorno se hace bastante pesado.

CUERDA: 2x50m +socorro (rapel más largo 50m)

RETORNO: al finalizar último rapel de tramo 2 (25m) en unos 50m cogeremos un camino a nuestra derecha (es la misma salida que el freser). Llegaremos a la hidroeléctrica y de allí hasta el parking del cremallera de Queralbs.

PictographTrain stop Altitude 0 ft

PictographRiver Altitude 6,935 ft

PictographRiver Altitude 6,879 ft

PictographCar park Altitude 3,953 ft

• Photo of Alexis1986
    Alexis1986 Oct 6, 2019

Hola Laia,

Soc un dels aperturistes de la Coma de Gispet. Comentar-te que el teu track és exactament igual que el meu i fins i tot més incomplert. Per tant no entenc que el pengis. Si haguessis accedit d'una altra manera ( a peu s'hauria de ser molt motivat jejeje) o per exemple en contes del Gispet inferior haguesis fet la Balma ho entendria...però penjar tracks iguals que altres anteriors...

En segon lloc les instalacions no son precaries, son d'obertura. Properament es farà una reequipació. De totes maneres per exemple un natural no s'ha de substituir, ja que és totalment segur. Fins que passin els anys i algú decideixi substituir el cordino (suposo que tu deu portar sempre cordino de reposició si t'agraden els barrancs d'aventura o no "comercials")

Respecte els parabolts, un de nou i ben posat és també molt segur. Tot i que en la reequipació els doblarem xq quedin dos punts.

Salut i muntanya i petonarros