Barranc de Rialb i Forat del Bulí

May 21, 2018
May 2018

near Puig, Catalunya (España)

• Photo of montezion
    montezion Jun 25, 2018

Hola Taüll,
    Pots fer servir el track, està perfecte.
    El Rialb no té cap ràpel, l'únic que heu de vigilar és el volum d'aigua que porta.
    Si porta molta aigua crec que el punt on s'ha d'anar al lloro serà al sifò d'entrada al forat del bulí.
    Per donar-te alguna info més, quan hi vaig anar jo era l'agost, i a l'entrada del barranc i durant uns quants metres estava sec, més endevant va començar l'aigüeta, però entenc que el vam agafar molt baixet tot i que el vam disfrutar. Es un barranc preciós amb surgències contínues.
    Si aneu amb dos cotxes, un el podeu deixar on està el señal, i l'altre al final de la pista, molt a prop de l'entrada del barranc.
    Salut!

• Photo of montezion
    montezion Jul 3, 2018

Aproximació tres quarts - una hora. El descens de 2,5 - 3,5 hores, depèn del ritme que porteu, però no té cap dificultat amb un volum d'aigua normal. Saltets, nedar, surgències, una cova molt xula... està molt gupo encara que no tingui res "tècnic"! Te'l recomano 100%.