Per el Dani, mussolada Campe

May 15, 2014
May 2014

near Sant Martí Sarroca, Catalunya (España)

Per el Dani, mussolada Campe.
Sortideta desde Les Valls, agafém pista forestal en direcció a Can Cruset, passem per el costat de L´ermita de Sant Joan de Lledó, girém a l´esquerra fins a arrivar al Mas de Can Vallès, travessem el riu per el pont de fusta i pujém fins a arrivar a el camí de La Guardia, sortim devant d´un hidrant de bombers i pujém montanya direcció Creu de Can Barceló, abàns d´arrivar girém a l´esquerra i agafém un senderonet i ens deixarà devant d´un camp abandonat i un graner de 4 parets en runes, torném a girar a l´esquerra agafém camí de tractor i torném a agafar un senderonet aquesta vegada a la dreta seguim endevant i torném a girar a la dreta i fem una curta pujada peró empinada agafém pista ample un altre cop i torném a girar a L´esquerra, seguím tot recte i ens trobarém un altre hidrant en un encreuament, seguím pujant aquest cop cap a L´artiga, girém de nou a l´esquerra i baixém fins a arrivar al punt d´inici de la ruta.