← Part of Kuş Gözlemi

Altınşehir - Küçükçekmece Gölü ( 2021 04 )

Photo ofAltınşehir - Küçükçekmece Gölü ( 2021 04 ) Photo ofAltınşehir - Küçükçekmece Gölü ( 2021 04 ) Photo ofAltınşehir - Küçükçekmece Gölü ( 2021 04 )

January 27, 2023
April 2021

near Altınşehir, İstanbul (Türkiye)

Öğleden sonraki gözlemim batı kıyılarından başlayarak gölü besleyen Sazlıdere boyuna uzanıyor.

Evvela derenin gölle buluştuğu noktaya uzanan toprak yolu takip ediyorum. Bu buluşma yeri göl kıyısında geniş, yeşil düzlüklere ev sahipliği yapmakta. Önümdeki ilk kanalın üzerinden geçip Sazlıdere nin kıyısı boyunca kuzeye doğru yürümeye başlıyorum. Sazlıklar bu bölümlerde yoğun.

Çıkabileceğim en kuzey noktaya kadar yürüyorum. Bu nokta demir yolu hattına ve onun üzerinden geçtiği demir köprüye ulaşıyor. Ne var ki arada ki kanal karşıya geçişe izin vermiyor. Geldiğim yolu geri dönüp toprak yolu bu sefer kuzeye, demiryolu hattı ile buluştuğu noktaya kadar takip ediyorum. Buluştuğum hat beni sabah olduğu gibi tekrar başladığım noktaya çıkarıyor ve gözlemi bitiriyorum.

Gün içinde gözlenen kuş türlerine ait listeye şu linkten ulaşabilirsiniz https://ebird.org/checklist/S86434326