Transpirenaica per França etapa n5 (Belcaire - Foix)

Photo ofTranspirenaica per França etapa n5 (Belcaire - Foix) Photo ofTranspirenaica per França etapa n5 (Belcaire - Foix) Photo ofTranspirenaica per França etapa n5 (Belcaire - Foix)

September 21, 2022
September 2022

near Belcaire, Occitanie (France)

Primera ruta de la transpirenaica francesa des de que hem començat amb passos complicats.
Ruta trencacames amb pujades molt dures i baixades per corriols técnics amb algun pas difícil. Només hi ha dos pujades llargues. La resta son moltes, algunes dures, però no molt llargues.
En el cas de que el terreny sigui humit es pot complicar molt per el fang i les arrels.
En l'últim tram hem trobat el camí tallat per unes tanques posades per el propietari a mala fe. No sé si es pot passar per algun cami alternatiu. Nosaltres hem saltat amb molts entrebancs.
Escriu el teu comentari. M'interessa la teva opinió.

Primera ruta de la transpirenaica francesa desde que empezamos con pasos complicados.
Ruta rompepiernas con subidas muy duras y bajadas por senderos técnicos con algún paso difícil. Solo hay dos subidas largas. Lo demás son muchas, algunas duras, pero no muy largas.
En caso de que el terreno sea húmedo se puede complicar mucho por el barro y las raíces.
En el último tramo hemos encontrado el camino cortado por unas vallas puestas por el propietario a mala fe. No sé si se puede pasar por algún camino alternativo. Nosotros hemos saltado con mucha dificultad.
Escribe tu comentario. Me interesa tu opinión.

First route of the French Trans-Pyrenees since we started with complicated steps.
Leg breaking route with very hard climbs and descents on technical trails with some difficult steps. There are only two long climbs. The rest are many, some hard, but not very long.
If the ground is wet it can be very complicated due to mud and roots.
In the last stretch we found the path cut off by some fences put up by the owner in bad faith. I don't know if there is an alternative way. We have jumped with many obstacles.
Write your comment. I'm interested in your opinion.