Transpirenaica per França etapa n4 (Sournia - Belcaire)

Photo ofTranspirenaica per França etapa n4 (Sournia - Belcaire) Photo ofTranspirenaica per França etapa n4 (Sournia - Belcaire) Photo ofTranspirenaica per França etapa n4 (Sournia - Belcaire)

September 20, 2022
September 2022

near Sournia, Occitanie (France)

Ruta de pujades llargues sense dificultat amb pocs descansos i baixades divertides amb un corriol pedregòs. Després d'Aixat ens hem equivocat i hem fet 4 kilometres de més per una carretera que va al costat contrari del riu i puja molt suaument. Cal girar després del pont i allà comença una carretera de pendent pronunciada sense descansos. A partir del poble continua pujant però de forma més suau.
L'ultima part de la ruta es mes trencacames ja que sembla pla però puja i baixa contínuament.
Valora la ruta. M'interessa la teva opinió.

Ruta de subidas largas sin dificultad con pocos descansos y bajadas divertidas con un sendero pedregoso. Después de Aixat nos hemos equivocado y hemos hecho 4 kilómetros de más por una carretera que va al lado contrario del río y sube muy suavemente. Hay que girar después del puente y ahí comienza una carretera de pendiente pronunciada sin descansos. A partir del pueblo sigue subiendo pero de forma más suave.
La ultima parte de la ruta es mas rompepiernas ya que parece plano pero sube y baja continuamente.
Valora la ruta. Me interesa tu opinión.

Route of long climbs without difficulty with few breaks and fun descents with a stony path. After Aixat we made a mistake and went 4 kilometers more on a road that goes on the opposite side of the river and goes up very gently. You have to turn after the bridge and there begins a steep sloping road without breaks. From the village it continues to rise but more gently.
The last part of the route is more challenging as it seems flat but it goes up and down continuously.
Rate the route. I'm interested in your opinion.

PictographWilderness hut Altitude 3,540 ft

Una taula i una llar de foc per 2 persones.