Ruta Gravel 2020 | Parc Natural Regional de Millevaches

Photo ofRuta Gravel 2020 | Parc Natural Regional de Millevaches Photo ofRuta Gravel 2020 | Parc Natural Regional de Millevaches Photo ofRuta Gravel 2020 | Parc Natural Regional de Millevaches

August 15, 2023
August 2023

near Eymoutiers, Nouvelle-Aquitaine (France)

Ens escapem amb tres companys fins al centre de França per descobrir en ruta circular des del poble d'Eymoutiers, el Parc Natural Regional de Millesvaches... Ens ha encantat! entorn natural bellíssim, temperatura - ple agost - boníssima per rodar, mon rural ben amable i una calma arreu com a be més preuat. Han estat 4 dies de pedalar sense pressa, gaudint molt i a fons de la descoberta... dificultat ben poca, només que el desnivell es fa notar, perquè sense ser notable, no es roda casi mai en pla. Acampant per lliure al vespre o en càmpings municipals. Aigua arreu, un munt de rierols i petits llacs, boscos d'ensomni, verd a per tot, i ben senzill anar-se aprovisionant en botiguetes o petits súpers. Súper recomanable.