Ruta Btt modo Bikepacking Vigo-Merendeiro Saians-Porto do Molle-Panxón-Vigo 12/2/23

February 12, 2023
February 2023

near Freixeiro, Galicia (España)

Ruta saíndo dende Museo Liste para ir pola senda do Lagares, coller varias ruas para chegar o sendeiro que nos leva ata o Merendeiro de Saiáns onde paramos a xantar. Logo baixamos por un sendeiro que baixa a estrada PO-552. Pronto nos desviamos para coller o Camiño de Santiago Português, e baixar a Porto do Molle. Eiquí circunvalamos o Polígono ata comezar polo sendeiro do rio Muiños. En este punto decir que está destrozado pelas inundaciones do río. Arrastrou a grava, fixo regueiros, etc. De todas maneiras deberían utilizar unha grava menos gruesa xa que esta dificulta rodar incluso unha Btt. Fai xa varios anos venía coa silla de bebé para disfrutar de esta senda que chega a Praia de Panxón. Agora será imposible. Espero que cando arranxen todo teñan en conta utilizar grava fina ou area para deixar un piso adecuado para todos, non cemento. O chegar a Panxón parei na praia de Area Fofa a descansar e merendar. Despois voltar pola estrada da Vía ata Vigo.